Krever full boikott av fotball-VM i Qatar

Landsmøtet 2015 - Bilde fra landsmøtesalenFull boikott av fotball-VM i Qatar. Det er det enstemmige kravet fra landsmøtet i Norsk Arbeidsmandsforbund i en av de sju uttalelsene som ble vedtatt søndag formiddag.

31. mai 2015|

Tanita  (25) er arbeidsfolkets nye ungdomssekretær

Landsmøtet 2015 -  Tanita Grønnli Kristiansen - ny_ungdomssekretærDa Tanita Grønnli Kristiansen (25) skulle holde debattinnlegg på Norsk Arbeidsmandsforbunds landsmøte, var hun så nervøs at hun måtte be om unnskyldning. To dager etter ble hun valgt inn som ny ungdomssekretær.

31. mai 2015|

Erna Hagensen gjenvalgt som forbundsleder

Landsmøtet 2015 - Erna Hagensen - valgErna Hagensen ble lørdag formiddag enstemmig gjenvalgt som forbundsleder i Norsk Arbeidsmandsforbund.

30. mai 2015|

Trampeklapp for å støtte 10.000 syriske flyktninger til Norge

Landsmøtet 2015 - Janita Blomvik - syriske flyktninger– Det er en humanitær katastrofe i Syria. Arbeiderpartiet har vedtatt at vi skal ta imot 10.000 flyktninger. Regjeringen sier det er altfor mange. Det er pinlig, slo Janita Blomvik fast fra talerstolen på landsmøtet til Norsk Arbeidsmandsforbund.

29. mai 2015|

Ap-lederen: Forslaget om midlertidighet blir midlertidig

Landsmøtet 2015 - Jonas Gahr Støre - politisk innledning– Det mest midlertidige med Robert Erikssons forslag om midlertidighet, er forslaget selv, sa Ap-leder Jonas Gahr Støre til landsmøtet i Norsk Arbeidsmandsforbund fredag.

29. mai 2015|

Dag for dag — videoarkiv

Landsmøte-TV

Knut Jeppsson tar pulsen på landsmøtet og intervjuer delegater og gjester.

Søndag 31. mai:

Lørdag 30. mai: