Norsk Arbeidsmandsforbund er et av Norges eldste fagforbund, har 37 000 medlemmer og er tilsluttet LO. Vi er forbundet for arbeidsfolk. Vi bygger vårt arbeid på verdiene fellesskap, rettferdighet og redelighet.

Forbundet er nå inne i en spennende fase i organisasjonsbygging, og søker til nyopprettet stilling organisasjonsrådgiver – sentral, operativ rolle i et forbund i vekst

Har du engasjement for fagbevegelsen og ønsker å gjøre en forskjell, har vi en meningsfull stilling til deg. Den nyopprettede stillingen skal jobbe med å utvikle vår organisasjon i landsdekkende bedrifter, der ca. halvparten av våre medlemmer jobber. Våre medlemmer jobber blant annet innen vakthold, renhold, anlegg, maskin og bergindustrien.

Sentrale arbeidsoppgaver vil være:

• Utarbeide planer for å følge opp tillitsvalgte i landsdekkende bedrifter
  • Bistå tillitsvalgte med videre organisasjonsvekst
  • Foreslå tiltak og aktiviteter som kan bidra til å bygge organisasjonen vår
  • Støtte og koordinere samarbeidet mellom tillitsvalgte og arbeidsutvalget
  • Bidra til god samhandling og informasjonsflyt mellom organisasjonsleddene

Dette er en selvstendig stilling med stor frihet, men du vil jobbe nært med og få god støtte fra både forbundsledelsen, forbundskontoret og organisasjonen ute.

Vi ser etter deg som har et hjerte for fagbevegelsen og som motiveres av å være til nytte for andre mennesker. Du evner å prioritere og kommunisere på alle plan, både på norsk og engelsk. Pedagogiske evner kommer godt med. Viktig er det at du kan jobbe selvstendig og strukturert, og at du samarbeider godt. Du har erfaring fra organisasjonsbygging og har forståelse for det særegne ved å jobbe i en fagforening. Har du vært tillitsvalgt, er det en stor fordel.

Vi kan tilby en givende og variert stilling med vide fullmakter i et uformelt, hyggelig og svært engasjert arbeidsmiljø. Du vil ha kontaktpunkter til mange deler av organisasjonen. Vi har gode pensjons-, forsikrings- og velferdsordninger og hyggelige lokaler i Oslo sentrum.

For eventuelle spørsmål, kontakt Compass Human Resources ved Anne Marit Heber Nærby på 924 49 114 eller Camilla Sandberg på 414 76 181.

Søknad med CV sendes inn her.