Norsk Arbeidsmandsforbund ønsker en rødgrønn Ap-ledet regjering. Nå er det nok skattekutt til de rikeste. Nå er det arbeidsfolks tur!

Torsdag 9.september kl. 18-19 inviterer Norsk Arbeidsmandsforbund tillitsvalgte og medlemmer til møte om stortingsvalget.

Arrangementet vil bli strømmet på Facebook

Den 13. september er det stortingsvalg i Norge. Da bestemmer du og jeg hvem som skal styre landet vårt framover. Hele 8 av 10 LO-medlemmer ønsker et regjeringsskifte.

Har du ennå ikke bestemt deg for hvilket parti som skal få din stemme? På denne sendingen går vi gjennom partienes svar på forbundets viktigste spørsmål. Vi får også besøk av stortingskandidat og leder av fagligpolitisk utvalg i Oslo Arbeiderparti, Trine Lise Sundnes. I tillegg deltar forbundsleder Anita Johansen.

I tillegg til goder innledninger har du mulighet til å stille direkte spørsmål gjennom chatten. Vi håper du deltar!

Konferansier: Brede Edvardsen