NAF-logo1I forbindelse med etableringen av medlemssenter er det opprettet en ny stilling som saksbehandler for avdelingene 1 og 2, dvs. Oslo/Akershus/Østfold/Vestfold, Telemark og Buskerud. Søknadsfrist er 19. september.

Medlemssenteret vil fra starten bestå av fagleder, to saksbehandlere og tre kontorsekretærer. Medlemssenteret skal informere og gi bistand til medlemmer og tillitsvalgte, samt drive videre oppfølging og saksbehandling. Medlemssenteret holder til forbundets lokaler i Grubbegata 6 i Oslo og stillingens nærmeste overordnede er distriktssekretæren for Oslo/Akershus. Medlemssenteret er tilknyttet avdelingene 1 og 2, dvs. Oslo/Akershus/Østfold/Vestfold, Telemark og Buskerud, men det kan bli utvidet til et større område.

Vi søker en utadvendt, tillitvekkende og initiativrik person med inngående kunnskap om arbeidsmiljøloven og avtaleverket, fortrinnsvis innenfor Arbeidsmandsforbundets organisasjonsområde. Erfaring fra medlemsrettet saksbehandling, er en fordel. Søkeren må kunne arbeide selvstendig og systematisk, samt ha en utpreget evne til å samarbeide. Det kreves god skriftlig og muntlig framstillingsevne.

Stillingen innebærer noe reisevirksomhet.

Stillingen lønnes etter overenskomsten mellom HK – AAF lønnsgruppe 7.

Nærmere opplysninger om stillingen:

Distriktssekretær Eirik Næss tlf. 23 06 17 72 / 901 76 569
Organisasjon- og personalsjef Bjørn Willadssen tlf. 911 61 668

Søknad med CV sendes:
Norsk Arbeidsmandsforbund
E-post: norsk@arbmand.no

Søknaden må være oss i hende innen 19. september 2014.