Vår distriktssekretær for avdeling 1 & 2 har fått nye utfordringer i forbundet, og vi søker nå hans etterfølger.

Vi søker en engasjert og samfunnsbevisst leder til vårt største avdelingskontor. Avdeling 1 & 2 er administrativt slått sammen og består av Oslo og det meste av Viken, samt Vestfold og Telemark. Avdelingen har 12 dedikerte ansatte og består av nesten 1/3 av forbundets medlemmer.

Ansvar og sentrale arbeidsoppgaver vil være:

• Personalansvar og økonomistyring
  • Organisasjonsbygging og medlemsaktiviteter
  • Bistå tillitsvalgte og avdelingsstyret
  • Opprettelse av tariffavtaler
  • Rådgiver innen og deltagelse i forberedelse til forhandlinger
  • Kontakt med øvrige distriktssekretærer, LO sentralt, andre forbund og relevante politiske aktører
  • Behandling av tvistesaker og noe administrativ saksbehandling

Noe reisevirksomhet må påregnes. Aktuelle kandidater må ha førerkort og disponere bil.

Vi søker deg med engasjement for fagbevegelsen og som ønsker å gjøre en forskjell for vår medlemsmasse: arbeidsfolk. Vår nye distriktssekretær har solid arbeidslivskunnskap og organisasjonserfaring. Du må også ha god kjennskap til arbeidsmiljøloven, avtaleverk, tvister og saksbehandling. Den rette kandidat har en inkluderende lederstil, med evne til å skape lagånd, men samtidig ha evne til å skjære gjennom. Relasjonsbyggende egenskaper, gode kommunikasjonsferdigheter, evne til å gi frihet under ansvar og se potensial for den enkeltes utvikling er vesentlig i rollen.

Vi tilbyr en utfordrende og meget sentral stilling i forbundet. Du vil få gleden av å lede en kompetent stab av selvstendige medarbeidere som brenner for samfunnsoppdraget. Lønn etter tariffavtale og gode forsikrings- og velferdsordninger. Arbeidsplass er i Grubbegata 6 i Oslo sentrum.

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, nedsatt funksjonsevne, alder og seksuell orientering.

For eventuelle spørsmål, kontakt Anne Marit Heber Nærby i Compass Human Resources på 924 49 114. Søknad med CV sendes snarest via søkeknappen. I henhold til GDPR ber vi deg ikke sende CV og andre personopplysninger direkte til kontaktpersonen. Søknader behandles fortløpende.

Klikk her for mer informasjon og for å søke