Leder for ungdomsutvalget i avd. 8 Midt-Norge, som omfatter fylkene Sør- og Nord-Trøndelag, er Tor Erik Berg.

Resten av utvalget består av Leif Inge Stenseth, Karl-Tinus Votvik, Hilde Gylland, Jeanette C. Taagvold og Morten Barø.

Tor Erik (bildet) er 26 år og kommer fra bergverk. Han jobber på Norfrakalk som driftsoperatør, noe han har gjort siden 2007. Før det var han lærling i Statoil og tok teknisk fagskole i Bergen. Tor Erik ble i år valgt som leder av ungdomsutvalget. Før det har han også sittet som medlem av avdelingens ungdomsutvalg. I tillegg til dette er han også nestleder i klubben.

Han synes det er viktig å få engasjert ungdommen å få ut kunnskap om hvordan de kan bidra slik at de får mest mulig ut av å være organisert. Det er viktig å snakke med ungdommen på bedriftene for å finne ut hva de er opptatte av som
arbeidstakere og medlemmer, sommerpatruljen er et godt verktøy for dette forteller han. Det vil også bli planlagt intro-/ungdomskurs for avdelingen.