Norsk Arbeidsmandsforbund inviterer tillitsvalgte og engasjerte medlemmer til storsamling den 15. – 17. september 2021. Meld deg på i dag

Samfunnet, organisasjons- og arbeidslivet har i over et år vært i mer eller mindre dvale grunnet Korona-krisen. Nå ser det ut som det går mot en åpning og vi igjen kan samle tillitsvalgte til godt faglig arbeid og sosialt samvær.

Program for samlingen er ikke satt, men temaer vil være som snytt ut av forbundets handlingsprogram:

• Organisasjonsbygging og verving
• Tillitsvalgtes arbeidsforhold
• Forbundets nyere historie
• Fagligpolitisk arbeid
• Fremtiden for forbundet
• Fremtidig AFP

Samlingen vil finne sted på det nye hotellet Lily Country Club på Kløfta, sør for Gardermoen. Dersom du ønsker å møte gode fagforeningskollegaer fra hele landet igjen for faglig arbeid og sosialt samvær er dette den store anledningen i år.

Vi må ta forbehold om endringer i smitteverntiltak, men meld dere på i dag og hold av datoen for en åpningssamling med gode kollegaer. Vi ser frem til å se flest mulig av dere igjen.

Påmelding innen fredag 20. august til: Roger.smedbakken@arbmand.no