Norsk Post- og Kommunikasjonsforbund har lenge kjempet mot det såkalte postdirektivet fra EU – de oppfordrer derfor alle til å støtte opp om deres opprop.

Siden Postkom gjorde oppropet tilgjengelig på www.postdirektivet.no er antall personer som støtter oppropet kommet opp i 4000. -Det er bra at så mange støtter oss i kampen mot direktivet, men vi har fortsatt en stor jobb foran oss med å samle større støtte og trøkk, sier forbundsleder Odd Christian Øverland.

Antallet har økt jevnt og trutt i høst, men Postkom ønsker mer trøkk og større oppslutning.

– Jeg oppfordrer alle medlemmer og tillitsvalgte om å gå inn på www.postdirektivet.no og støtte oppropet. Ikke glem å få med familie, venner og kollegaer på oppropet også. Med ekstra innsats fra så mange som mulig skal antallet øke drastisk fram mot jul, sier Øverland engasjert.

– Kampen mot postdirektivet er viktig å vinne, og vi må skape et press i opinionen for å kunne sende et tydelig signal til regjeringen om at postdirektivet må stoppes, avslutter Øverland.

Støtt oppropet her