Administrerende direktør NHO Service Petter Furulund Forbundsleder Erna Hagensen utfordret i dag NHO Service i å støtte Norsk Folkehjelps nødpakkestafett. NHO Service og Petter Furulund tok utfordingen og gir 25 000 kroner.

Forbundsleder Erna Hagens er veldig glad for at NHO Service svarte med å gi 25. 000 kroner til Norsk Folkehjelp.

— Det er en god sak før jul. Flott at NHO Service og Norsk Arbeidsmandsforbund kan bidra i en felle sak. Nå vil i alt 83 flere flyktningefamilier få sårt tiltrengt mat i en hel måned, sier forbundslederen.

Da NHO Service svarte på Norsk Arbeidsmandsforbunds utfordring, sendte de samtidig stafettpakken videre til Virke.

— Det var veldig bra at Petter Furulund sørget for å sende stafettpakken videre til Virke ved Stein Johnsen. Jeg håper Virke finner en annen hovedorganisasjon å sende pakken videre til. Det er mange hovedorganisasjoner å ta av, avslutter Erna Hagensen.