Du har allerede Norges beste innboforsikring som en del av medlemskapet ditt*. Forsikringen heter Kollektiv Hjemforsikring og har gitt medlemmer trygghet i over 50 år. Nå har vi gjort den enda bedre.

Dine fordeler:

• NYHET: Vi nedskriver ikke lenger verdi på tingene dine hvis du får en totalskade. Det betyr at du får erstatning til å kjøpe alt nytt hvis hjemmet ditt blir totalskadd
  • Dekker alt du har i hjemmet ditt
  • Har lav egenandel ved skade
  • Dekker typiske uhell

LOfavør Kollektiv hjemforsikring leveres i samarbeid med SpareBank 1.

SpareBank 1 har de mest fornøyde kundene etter skade.

OBS: Det er ikke alle som vet at innboforsikringen er en del av medlemskapet. Pass på at du ikke er dobbelt forsikret med innboforsikring i et annet selskap. Hvis du bor i hus, anbefaler vi at du kjøper en husforsikring vi går god for. Da får du en kontaktperson, en egenandel og et oppgjør hvis du får skade.

Vi har valgt SpareBank 1 som samarbeidspartner

Vi har valgt SpareBank 1 som vår samarbeidspartner innen forsikring. De har lang erfaring med forsikring og scorer høyt på kundetilfredshet – både før og etter skade. Vi anbefaler deg å snakke med en rådgiver i SpareBank1, slik at du kan føle deg trygg på at du har forsikringene du trenger, og at du ikke er dobbeltforsikret.

Om du samler forsikringene dine kan du få inntil 20 % i samlerabatt hos vår samarbeidspartner SpareBank 1.