NAF-logo1Vår medarbeider går av med pensjon. Vi har ledig kontorsekretærstilling som lønns- og regnskapsmedarbeider ved forbundets hovedkontor. Vi søker hennes etterfølger. Søknadsfrist er 14. november.

Stillingen er knyttet opp mot økonomiavdelingen ved hovedkontoret og arbeidsoppgavene består blant annet i lønnskjøring, reiseregninger, fakturering, regnskap og forbundets forsikringsordninger.

Vi søker en selvstendig, pålitelig og systematisk person med stor arbeidskapasitet og utpreget evne til å samarbeide. Det kreves god skriftlig og muntlig framstillingsevne og det er en forutsetning med god generell kjennskap til bruk av dataverktøy.

Systemer som brukes er Huldt og Lillevik, Visma Global og reiseregningsprogrammet Travel.

Stillingen lønnes etter overenskomsten mellom HK – AAF.

Snarlig tiltredelse.

Nærmere opplysninger om stillingen:

Økonomisjef Ghulam Abbas tlf. 950 53 725
Organisasjon- og personalsjef Bjørn Willadssen tlf. 911 61 668

Søknad med CV sendes pr e-post:

Norsk Arbeidsmandsforbund
norsk@arbmand.no