Vi støtter TV-aksjonen med en krone for hvert medlem i forbundet! Årets TV-aksjon går av stabelen søndag 22. oktober og inntektene går til UNICEFs arbeid for å gi utdanning til barn rammet av krig og konflikt.

Vil du være med å gå årets viktigste søndagstur? Unicef trenger 100 000 bøssebærere mellom kl. 16 og 18, søndag 22.oktober! Registrer deg her.

TV-aksjonen NRK er verdens største innsamlingsaksjon målt i antall frivillige og innsamlede kroner fordelt på befolkning. Den har vært arrangert hvert år siden 1974, og har gitt livsviktig hjelp til millioner av mennesker. 7000 frivillige over hele landet organiserer innsamlingen gjennom 500 kommune- og bydelskomiteer, og gjør at 100 000 bøssebærere kan banke på 2,3 millioner dører. På selve TV-aksjonsdagen sender NRK direkte hele søndag kveld.

TV-aksjonen NRK går av stabelen 22. oktober, hvor 100 000 bøssebærere vil besøke alle husstander i Norge. Årets TV-aksjon går til UNICEFs arbeid med å gi utdanning til barn i krig og konflikt, i Colombia, Mali, Sør-Sudan, Syria og Pakistan. Les mer om TV-aksjonen og/eller meld deg som bøssebærer på bli med  eller ring 02025.